söndag 22 mars 2009

Nu är jag igång..

och vet ni vad?

Snart ska ja börja packa, för imorn så reser jag till spanien (fuenteventura) i en vecka, ska bli så skönt att komma iväg ett tag och framför allt komma till en varmare aria så kanske man kan få lite brun färg också :) Kommer ta jätte mycket bilder där och försöka göra er så avunsjuka det bara går. haha





Jag var och fika med bobby idag, han gav mig lite tips så ja ska kunna bli lika framgångsrik som honom inom blogg värden ;) vi får se om hans tips hjälper. Hur som helst verkar han ha många beundrare här i södertälje iaf, så ja får väll ta efter honom. eller vad säger ni?



Jag, Bobby, Bobbys syster ninni och hennes man Chabbe som hjälpte mig med bloggen. Vi sitter
på Crazytown i södertälje.


13 kommentarer:

  1. om du vill så adda ;) så snackar vi lite på msn =D tammy.nathalie@hotmail.com ;P

    SvaraRadera
  2. Läste din beskrining om dig sj..stog att du har drog problem..va det du som hade me dig droger i lindas program eller??

    SvaraRadera
  3. För helvete, människa... Det var det fulaste stavfelet jag sett; en aria har med opera att göra. Ordet du söker är *area*. Om du känner att du måste slänga in enstaka engelska ord i din text så snälla, lär dig språket iaf. Fjortis.

    SvaraRadera
  4. jag blir så trött när man som personen innan mig kommenterade Hugos stavfel och man verkligen hör hur hon/han stör sig på personen i fråga, sluta läs folks bloggar om du stör dig på dom, så jävla töntigt och meningslöst!
    Du är asskön Hugo, och för att inte tala om hur snygg du är!
    P.S gillade verkligen din profil-beskrivning, vilket vissa andra inte verkade förstå helt och hållet! D.S :)

    SvaraRadera
  5. Du Rosas, om du får många tips av bobby... ta inte de grammatiska... han stavar nämligen sämre än dig :(

    SvaraRadera
  6. Crazytown, ja där satt man många gånger då man var fotbollsfruga i Södertälje, hahahaha..

    SvaraRadera
  7. Hejsan Hugo!

    Vad kul att även du startat en blogg. Vill ge dej ett tips på vägen när du sätter ut bilder eftersom jag håller på med hemsidor. På bilden när du sitter med Bobby och dom så ser det ut som du dragit ut bilden. Du ska i stället ändra storlek i ett redigeringsprogram på höjd eller bredd. Då ändras aldrig formatet. Som du ser nu så ser ni alla bredare ut om du förstår. Om du prompt ska dra i själva bilden så gör det i hörnen då formatet inte ändras om du gör på rätt sätt. Ha en bra dag. Lillan

    SvaraRadera
  8. Jag ska fan oxxå till fuertaventura snart.
    Haha, fan va najjs om man hade stött på dig där. Så jävla het!

    SvaraRadera
  9. YEY <3 FÖR HUGO ÄR SNYGGAST, JA HUGO ÄR SNYGGAST, TRALALALA :) <3

    SvaraRadera
  10. Omg va folk kan va så tröga hahahha...
    Snacka om att va avundsjuk på hugo, skaffa er ett liv då idioter eller sluta läs hans blogg då om ni blir så irriterad på hans stavfel.
    Som om du gör bättre ifrån dej

    SvaraRadera
  11. http://Sezi.devote.se30 mars 2009 kl. 13:26

    Oh hugo är så söt :) , hehe jag håller med hon/han före mig.
    Sluta läs hans blogg då!

    SvaraRadera
  12. ååååhhhh bobby du är största bögen i STAN men du hugon är ennu ÄCKLIGARE du är fan 19 årig snorunge och går och knullar alla som din mamma sa (KNULLAR OCH LÄMNAR).... och bobbys syster och henne man är normala men undra vad dom gör när dom går in i sitt sovrum..Hmmmmmmm

    SvaraRadera