måndag 30 mars 2009

Är hemma!

Nu är jag hemma efter en soft vecka på lanzarote och fuerteventura. Har varit ruskigt skönt att bara få slappa vid stranden en vecka. Jag har bara tagit det lugnt hela veckan och njutit av det fina vädret dom fina stränderna och den goda ölen =)
Men som sagt nu är jag hemma igen, så nu blir det full rulle :).
Bilder från spanien kommer längre ner.

Missade sista avsnittet av "den rätte för rosing" men ska sätta mig och kolla på det nu. går rykten om att jag är i final, stämmer det?
också kul med alla kommentarer som kommit in, har suttit och läst dom nu. Ska försöka svara så mycket jag kan.

Till dem som stör sig på min stavning!
Jätte kul för er att ni gick på alla svenska lektioner, glad för eran skull! Ja kan faktist inte bry mig mindre om vad ni tycker om min stavning. Jag vet att min stavning inte är perfekt men det har ja inte sagt heller, Å dessutom tycker ja att det finns viktigare egenskaper hos en människa än stavningen, eller?. haha jaja nog om detta. Puss till alla er!

Till dem som stör sig på mina posar!
Jag vet att ni står hemma framför spegeln och tränar på titta ner sen upp med hund ögon!
Det tog ett tag att lära sig, så det krävs massor av timmar framför spegeln!
men träning ger färdighet =)

Men nu till det roliga =)
Här kommer lite bilder från Spanien.

Första kvällen, lite för full kanske?


Jag på stranden



Ja fick dessutom åka på en tur med min camel kompis Göran.


Jag och min vän Melvin, som ja åkte med btw.


Jadu!


Jag och Melvin!


Stranden ja tillbringade 7 av mina 7 dagar.


Det fanns mycket tjejer, men man fick göra dom själva dock!
Fint konstverk, eller?

Å ja igen

på väg till playan!


Såg härligt ut va?



























23 kommentarer:

  1. Hugo, Hugo! Inte visste jag att du var en sådan man du visar dig vara på tv. Höhö! Blev chockad när jag såg att du var med.
    Hoppas du har det bra :D
    / Madde (antes syrra)

    SvaraRadera
  2. Fina bilder ifrån spanien :)
    Din stavning är det väl inget fel på? :)

    Hoppas du har det bra,och en riktigt fin bränna nu :) men det tror jag nog
    //Kram

    SvaraRadera
  3. Såg riktigt härligt ut dedär, väldigt fin kropp och bränna :)
    Har suttit som fastklistrad vid tv.n varje tisdag kl 20:00 skaru veta, ÖGONGODIS lalala :)
    Take care
    Jennifer

    SvaraRadera
  4. Hej. hoppas du har haft det bra.
    Vad står det på dina tatueringar?
    Du ÄR den rätte för Rosing ;)

    M&N

    SvaraRadera
  5. Tack för inlägget :)
    Din blogg är redan fin med bilder på dig :*
    Vi hörs kanske ikv. Puss
    Tammy

    SvaraRadera
  6. Fina foton. Kul att du kikade in på min blogg.Jag tipsade om att du börjat blogga till bloggtipsarna och bloggkommentatorerna, innan. Ha det bäst. Kram. Färjan-Ruth.boatpastor.wordpress.com. samt www.kanal5.se/farjan. Se webbklippen och artiklar!

    SvaraRadera
  7. AHHHA stackaarn:( klagar folk på din stavning??
    palla.. alla bara klagar i sverige.

    när jag blir klar lärare får jag försöka lära alla o stava ordentligt..hmhm..

    SvaraRadera
  8. Fina bilder, det är inget fel på din stavning.. haha orka vara folk och kommentera det, det blir oxå dessutom oftast fel när man skriver på datorn för ibland skriver man så fort ;P AJA hade bra snygging, <3

    SvaraRadera
  9. vart har du köpt solglasögona? puss! <3

    SvaraRadera
  10. hej hugo!
    vilken är den älsta ålder du kan tänka dig att vara ihop med, och yngsta?!
    SVARA! Vill veta om jag har en chans på dig :)
    <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
    puss

    SvaraRadera
  11. Gu så kul med en semster vecka :) Skall själv i väg på måndag. Ha en forsatt trevlig dag.

    SvaraRadera
  12. Vad står dina tatoos för? ;)

    SvaraRadera
  13. jag älskar dina tatueringar!!!

    SvaraRadera
  14. heej snygg hugo ;) haha ja, dina tatueringar e sjuukt snygga :p (a) men nej du e verkligen inte den rätte för rosing, ta nån snyggare :o du kan fan få vem du vill och du väljer henne av alla? :( men men... puss på dig, addar du msn.er??? <3333

    SvaraRadera
  15. VARFÖR ÄR DU SÅ JÄVLA SNYGG ???
    skönt att du bor i södertälje så man kan se dig haha;).

    SvaraRadera
  16. mathildaelvesten@hotmail.com31 mars 2009 kl. 08:33

    haha jag brukar med köra hundögonen! ;)
    snygg är du iallfall!

    SvaraRadera
  17. Tror ni seriöst att det är Hugo som sitter och skriver? Nej, det tror inte jag. Nån som kanske sitter och tar bilder från hans facebook och låtsas vara honom.

    Gulliga ni är som tror det iafl. puss på er

    SvaraRadera
  18. Välkommen hem igen Hugo! :]
    Jag tycker inte alls att det är nåt fel på din stavning, vissa människor mår dock bra av att klaga på andra och påpeka små fel, men det är absolut ingenting att bry sig om. Och alla dom som klagar på dina posar? Snälla nån dom är ju bara avundsjuka. Du är jättesöt och det vet du. Bilderna från spanien är i alla fall jättefina och jag hoppas att du har det bra. Puss :] <3

    SvaraRadera
  19. hääärliga BILDER :D
    DUUU E SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ HET !!!
    :P haha

    SvaraRadera
  20. Sööt kille ;D Snyggaste i programmet

    SvaraRadera
  21. Är inte Fuerteventura helt underbart? :) Vilken stad var du i? Du är så fin! :)

    SvaraRadera