söndag 22 mars 2009

Äntligen är min blogg uppe.....

Äntligen så är min blogg klar, tack vare Chabbe. Stort tack! Nu kommer ni kunna läsa om vad jag gör om dagarna, hur det är att bli känd över en natt och om kärlek. Tänkte börja med och säga tack för alla gulliga kommentarer som ja får överallt, som ja hoppas att ni förstår så är det ganska mycket som kommer in och ja försöker verkligen svara på så mkt jag bara kan. kommer bli bättre här, lovar!
Så fortsätt skriv och kommentera, uppskattas mycket av mig.

Här är jag i turkiet under inspelningen av "Den rätte för Ros.." ? :)


30 kommentarer:

  1. Kul att du börja blogga självklart kommer den första kommentaren från mig Bobby

    PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    SvaraRadera
  2. Tjena Hugo! Tror du har fått programtiteln lite om bakfoten, men annars är det ju riktigt skoj att du bloggar!!! :)
    Frida

    SvaraRadera
  3. Hej Brorsan!
    Lycka till me skrivandet...:)
    Å du "Den rätte för Hugo" klingar bättre...haha
    Lelle

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du börjar blogga, kommer följa dig stenhårt!
    puss natta

    SvaraRadera
  5. Trevligt, jag var den första som la till dig på bloglovin.com lade jag märket till också, så jag kan se när du uppdaterar med något nytt :)

    SvaraRadera
  6. Hej Hugo.
    Kul att du börjar blogga=)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Riktigt roligt att du har skaffat blogg :)

    SvaraRadera
  8. Du är så grymt snygg och glad att du börjat blogga, är nyfiken på dig och vad som händer i ditt liv ;)

    SvaraRadera
  9. Tjena hugo :)
    Du är riktigt skön :)sånt ögongodis så det sjunger om det :b haha. om inte linda väljer dig så vet du att jag finns här ! =)

    ME like , me like.

    Puss / Therese

    SvaraRadera
  10. hahahaha du ser ut som världens tönt, vad har du gjort med dig själv? Inte konstigt att linda har med dig i programmet, hon tänder nog bara på småpojkar. Och du är ju liten, men ful också :)
    Ha det bra!
    /Rebecca

    SvaraRadera
  11. till Rebecca som verkar vara något avundsjuk på Linda. (som valde Hugo!, just för att han är så himmla SNYGG).
    Undrar bara vad du gjorde när du var 19 år? Kan nästan gissa. . .

    SvaraRadera
  12. Inget toppen väder i Turkiet eller?

    SvaraRadera
  13. Du är riktigt snygg, var bara tvungen att tillägga det.

    SvaraRadera
  14. kul att du bloggar nu hugo, du har varit min favorit sedan allra första början i den rätte för rosing!Hur är det?
    svara och kolla in min blogg
    www.emmakristinalindh.blogg.se

    // Emma L

    SvaraRadera
  15. Du har verkligen en fin utsida måste jag säga,
    känner ju inte dig så kan ju inte säga så mkt om insidan men du är verkligen ett litet charmtroll haha, iaf vad man märkt i lindas program.
    Btw, hoppas allt är bra?
    ha dte så kul i spanien.
    Kramar/ Emma

    SvaraRadera
  16. JAG SÅÅÅG DIG I SÖDERTÄLJE CENTRUM I NANCYS :D , tre flickor såg du oss ?

    SvaraRadera
  17. hej gullunge jag e en 26årig tjej som har dej på fasebook e ej någon som raggar för du e känndis från rosing pogramet ja önskar du va min bror får ja adoptera dej mvh/ Linda H

    SvaraRadera
  18. hej. jag heter Julia och jag tycker du är het som faan du kunde bli min hahahhah

    SvaraRadera
  19. Heej Hugo!!!! Du är så Jävla heet!!! Hoppas Linda väljer deii,,,,håller tummarna,... <3<3<3
    PUSS OCH KRAM från en 12:åring i malmö XD <3

    SvaraRadera
  20. känns tyvärr som du blir utnyttjad av producenterna, utan ert påhittade drama skulle inte folket följa programmet...

    johan skulle vunnit

    SvaraRadera
  21. shitt asso, jag smäälter (a) läckerbit önska du va min ! <3

    SvaraRadera
  22. Sjukt söt du är <3

    allagillardif.blogg.se

    SvaraRadera
  23. hugo ; asså när vi säger att vi är riktigt käära, så e vi det! Du är bah för heet, skulle göra allt allt allt för att få se dig ALLT !
    / två söta märstaboor

    SvaraRadera
  24. Men snälla vilka fruktansvärt patetiska människor det finns. Har ni inget annat för er att skriva hur snygg osv Hugo är? Och att han är ert allt, snälla tjejer ni känner han inte ens? Han må då se väldigt bra ut, förstår att Du får ett väldigt gott självförtoende. Men som sagt, skulle det inte vara roligare/trevligare om folk skrev till dig utan att försöka slicka din röv med fina kommenatarer? Rätta mig om jag har fel, men det är så jag skulle tyckt om jag hade varit i din situation .. :) Ha det bra Hugo och lycka till! / Cecilia

    SvaraRadera
  25. Hej Hugo!
    Kul att du börjar att blogga, du som är så duktig att skriva. Jag håller på dig förståss!
    Mamma Fia

    SvaraRadera
  26. hugo du är över snygg!! /15 åring från malmö ;)

    SvaraRadera
  27. aboooo va fin du är ! men jag tycker att LINDA ROSING är en BITCH!

    SvaraRadera
  28. du är så jävla ful så du fattar inte vtu man tror att LINDA ROSING är din mamma du har henne bara för att ha SEX... ÄCKEL OCH DENDÄRA LINDA ROSING LIKNAR MIN FITTA OCH MIN FITTA ÄR FINARE ÄN HENNE SKA DU VETA ! BÅDA NI TVÅ ÄR FULASTE PARET JAG SETT GÅ OCH HITTA NÅGON I DIN ÅLDER IST HUGO BÖG OCH LINDA BITCH

    SvaraRadera
  29. Vad hände med bloggen, du bloggar inte???

    SvaraRadera